تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
کاربرد کیوسک نوبت دهی بیمارستان و آموزش استفاده از آن
  • hamidreza98
  • 1403/02/09
  • 2 نظر

کاربرد کیوسک نوبت دهی بیمارستان و آموزش استفاده از آن

همان طور که در جریان هستید افرادی که در صف نوبت پذیرش در مراکز درمانی و کلینیک ها هستند صبر و تحمل کمتری دارند و گاه این فرآیند می تواند برای آن ها خسته کننده باشد از این رو لازم است افراد به دنبال تجهیزاتی باشند که فرآیند نوبت دهی را آسان کند و یکی از تجهیزات مهمی که در سال های اخیر به بازار ورود پیدا کرده است می توان به کیوسک نوبت دهی اشاره کرد که استفاده از آن مزایای بسیاری را برای شما کاربران عزیز به همراه دارد و شما دوستان عزیز می توانید با استفاده از آن به شکل راحت تری امور موردنظر خود را به پایان برسانید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با کیوسک نوبت دهی بیمارستان، کاربردهای این محصول و همچنین آموزش های لازم را در خصوص استفاده از ایت محصول با شما کاربران عزیز در میان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی در خصوص کیوسک نوبت دهی بیمارستان

اطلاعاتی در خصوص کیوسک نوبت دهی بیمارستان

کیوسک نوبت دهی بیمارستان نوعی دستگاه تعاملی بوده که در مراکز درمانی قرار می گیرد و به بیماران کمک می کند که با کمک آن فرآیند نوبت دهی را به صورت دیجیتال انجام دهند و لازم است که بدانید محصولات دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند و برای برخی از آن ها از صفحه کلید، ماوس و همجنین مانیتور استفاده شده است و هرچه متعلقات این محصول بیشتر باشد به طبع کیفیت و کارایی آن نیز افزایش پیدا می کند و افراد به شکل راحت تری با آن ارتباط برقرار کنند.

لازم است که بدانید استفاده از این محصول با توجه به کارایی بالایی که دارد چندان سخت نیست و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند برای کار کردن با این دستگاه کافی است رو به روی کیوسک قرار بگیرید و نام پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در نهایت منتظر چاپ رسید باشید، استفاده از این دستگاه کارایی مختلفی دارد و می تواند به شما در امور مختلفی از قبیل شماره نوبت بیماران قبلی، مدت زمانی که باید منتظر بمانید، تعداد مراجعان و بسیاری موارد دیگری کمک کند. توجه داشته باشید که بعد از دریافت نوبت لازم است که به پزشک مربوطه مراجعه کنید و از خدمات آن ها نهایت بهره را ببرید.

کیوسک های نوبت دهی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به سامانه مدیریت محتوا متصل شوند و به شکل راحت تری می توان به مرکز مربوطه متصل شد.

کاربرد کیوسک نوبت دهی بیمارستان

کاربرد کیوسک نوبت دهی بیمارستان

از مهم ترین نکاتی که لازم است در ارتباط با کیوسک نوبت دهی بدانید این است که می توانید امور مربوط به بیماران را در مدت زمان کوتاهی به شکل بهتری انجام داد و می توان گفت که این محصول کاربردهای مخصوص به خود را دارد که ما در ادامه شما را با برخی از مهم ترین کاربردهای این محصول آشنا خواهیم کرد.

پذیرش بیمار

یکی از مهم ترین کاربردهای کیوسک نوبت دهی که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است می توان به پذیرش بیماران به صورت الکترونیکی اشاره کرد. با استفاده از این کیوسک مراجعه کنندگان و بیماران می توانند به راحتی نوبت موردنظرخود را دریافت کنند و همین امر موجب می شود که روبه روی قسمت پذیرش کسی تجمع نمی کند و دیگر خبری از صف های شلوغ و پرازدحام در مراکز درمانی نیست.

عدم ایجاد صف انتظار

در روش های سنتی در مراکز درمانی بیماران مجبور بودند که به قسمت پذیرش رفته و اطلاعات مربط به خود را وارد می کردند که این امر موجب شلوغی بسیاری می شد و از همه مهم تر این که بیماران مجبور بودند ساعت های بسیاری را در صف های شلوغ و طولانی منتظر بمانند که این امر می توانست موجبات ناراحتی بیماران را به وجود بیاورد.

با کمک کیوسک نوبت دهی دیگر خبری از صف های شلوغ و انتظار ماندن نیست و کافی است بیماران اطلاعات خود را وارد کنند تا اسم آن ها به صورت خودکار به لیست مراجعه کننده اضافه شود.

پذیرش و ثبت نام بیماران به صورت الکترونیک

با وجود کیوسک نوبت دهی، بهتر است دیگر دفاتر و اسناد دست و پاگیر را فراموش کنید چرا که این دستگاه اسم بیماران را به صورت الکترونیک ثبت می کند بنابراین می توان گفت که این دستگاه دسترسی بیماران را راحت تر می کند و هم این که در مصرف کاغذ صرفه جویی می کند.

پرداخت آنلاین صورتحساب

افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند می توانند با کمک این دستگاه هزینه های خود را به صورت الکترونیک پرداخت کنند و بعد از ثبت نوبت ها گزینه پرداختی برای آن ها نمایش داده می شود و در صورتی که گزینه پرداخت الکترونیک یا آنلاین را انتخاب کنند می توانند از طریق کارت بانکی خود تمامی هزینه های خود را پرداخت کنند، این روش گزینه ای مناسب و امن برای بیماران به حساب می آید و می تواند از اطلاعات حساب آن ها محافظت نماید.

تهیه گزارش در مدت زمان بسیار کم

برای مدیریت بهتر در مراکز درمانی و نظارت بر عملکرد این مراکز امکان دریافت گزارش دوره ای وجود دارد این در حالی است که در روش های سنتی تمامی تمامی اطلاعات درون دفاتر به ثبت می رسید و برای بررسی سوابق باید کارکنان چندین روز به این کار مشغول می شدند که زمان بسیاری را از آن ها می گرفت، کیوسک های نوبت دهی برای این مشکل نیز راهکاری دارد چرا که تمامی اطلاعات به صورت دیجیتال در دستگاه ثبت شده است و کافی است آنلاین شوید و گزارش مورد نظر خود را در مدت زمان اندکی تهیه نمایید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.

مزایای استفاده از استند لمسی نوبت دهی

مزایای استفاده از استند لمسی نوبت دهی

استفاده از این دستگاه مزایای مخصوص به خود را دارد که اطلاع از آن خالی از لطف نمی باشد و ما در ادامه شما را با برخی از مزایای استفاده از کیوسک نوبت دهی آشنا خواهیم کرد:

پرداخت آنلاین

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه در میان بسیاری از افراد می توان به پرداخت آنلاین آن اشاره کرد چرا که این تجهیزات امکان اتصال به دستگاه پز را دارند و می توان با کمک آن ها بسیاری از امور پرداختی را انجام داد و دیگر خبری از روش های سنتی و دست و پا گیر نیست.

اتصال به بارکد خوان

خیلی راحت با اتصال به اسکنر و بارکد خوان می توان بارکد چاپ شده بر روی فاکتورها را خواند و خدمات پرداخت توسط مشتری با سرعت بالاتری انجام می شود.

نظر سنجی

می توان قسمتی از کیوسک لمسی را برای ثبت نظرسنجی اختصاص داد تا مشتری نظر خود را در ارتباط با مرکز شما در میان بگذارد و شما بتوانید نقاط ضعف خود را از بین ببرید و آن ها را تقویت نمایید.

کاهش خطای انسانی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کیوسک نوبت دهی که موجب شده است استفاده از آن رواج بالایی پیدا کند می توان به کاهش خطای انسانی اشاره کرد که می تواند در هزینه های ناشی از آن صرفه جویی کند.

عدم نیاز به حضور دائمی پرسنل

این تجهیزات مجهز به سخت افزاری قدرتمند است که می تواند ساعت ها بدون نیاز به حضور نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه دهد، همجنین مجهز به بدنه قدرتمندی است که در برابر ضربه، گردوغبار و همچنین رطوبت مقاومت بالایی دارد که همین امر سبب شده است طول عمر بالایی داشته باشد.

تبلیغات

با کمک این دستگاه می توانید برای کسب و کار خود یا دیگران تبلیغات مفیدی را انجام دهید و به درآمد زایی برسید این امر برای زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود  بسیار موثر است.

کاهش زمان انتظار

نوبت دهی با کمک این دستگاه با سرعت بالایی انجام می شود و مشتریان دیگر نیازی نیست که ساعت های طولانی در صف انتظار منتظر بمانند و این امر کمک می کند که رضایت مشتریان جلب شود و احتمال بازگشت مجدد بیمار به مرکز درمانی شما وجود دارد.

افزایش نظم

این تجهیزات می توانند به بهترین شکل ممکن از به ایجاد نظم کمک کنند که این امر کمک می کند محیط کاری شما آرامش بیشتری را به ارمغان بیاورد و می تواند تبعات مثبتی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید : معرفی کیوسک نوبت دهی لمسی به همراه مزایای آن

قیمت کیوسک نوبت دهی

قیمت کیوسک نوبت دهی

قیمت این تجهیزات با توجه به نوسانات بازاری متغییر است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی را در نظر گرفت اما موارد زیر می توانند در بهای تمام شده این تجهیزات تاثیرگذار باشند:

مانیتور کیوسک با رزولوشن فول اچ دی که موجب می شود تصاویر با کیفیت بهتری ارائه شود.

صفحه لمسی از نوع IR است که واکنش سریع به لمس دارد.

قابلیت هایی نظیر اتصال به بارکدخوان، کیبورد، پرینتر و غیره می تواند در بهای آن تاثیر داشته باشد.

شما می توانید این محصول را در هر طرح و رنگی که تمایل داشتید خریداری نمایید برای این کار کافی است با شماره هایی که در انتهای مقاله درج شده است ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید. 

سخن پایانی

مراکز درمانی یکی از مهم ترین بخش ها در  هر کشور به شمار می آید که باید اطلاعات مربوط به آن به سرعت و دقت  بالایی ثبت شود، از این رو لازم است که از تجهیزات مهمی که برای این منظور طراحی شده است استفاده کنید که در میان تجهیزات مهم و پیشرفته ای که تا کنون طراحی شده است کیوسک نویت دهی توانسته است به بهترین شکل ممکن نیاز این مراکز را برطرف نماید.

محصولات مرتبط:

نرم افزار نوبت دهی بیمارستان    استند لمسی ساینا 32 اینچ

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند