تلفن : 02146018536
ایمیل : info@dtechs.ir
تمام دلایل و نکات مهم برای خرید کیوسک لمسی
  • hamidreza98
  • 1403/01/25
  • 0 نظر

تمام دلایل و نکات مهم برای خرید کیوسک لمسی

در دنیای امروزه استفاده از محصولات اینتراکتیو بسیار رواج پیدا کرده است و با کمک بشر روی کار آمده‌اند. یکی از این نوع محصولات که در موارد گوناگونی مانند ساماندهی امور شرکت‌ها، بانک‌ها، ادارات و مراکز درمانی کمک زیادی می‌کند کیوسک یا استند لمسی است.

قطعاً این مورد برای شما پیش آمده که برای انجام امور بانکی خود به کمک کیوسک لمسی نوبت گرفته‌اید. کیوسک لمسی بسیاری از مشکلات در مراکز گوناگون را کاهش می‌دهد. این محصول خدمات گوناگونی به انسان‌ها ارائه می‌دهد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیوسک لمسی چیست؟

کیوسک لمسی چیست؟

کیوسک لمسی برای همگی به ظاهر شناخته شده است. ممکن است شما برای کارهای خود حتی برای یک‌‌بار از این کیوسک‌ها استفاده کرده باشید. هدف استفاده از این محصول اصلاً مهم نیست فقط اگر کسی به دنبال ارتقا برای کسب‌وکار خود بوده همپا شدن با تکنولوژی، پیشرفت بزرگی نصیب وی خواهد کرد.

کیوسک لمسی دیتک سیستم یک نوع بوده و بیشتر برای مراکزی که خدمات قابل‌پرداخت دارند استفاده می‌شود. این سیستم می‌تواند یک پایانه فروش باشد که از اشتباه در محاسبات مالی جلوگیری می‌کند. کیوسک لمسی یک سیستم اطلاع‌رسانی هم می‌توان باشد که محصولات و خدمات شما را با گرافیکی بالا به افراد معرفی می‌کند.

ویژگی‌های کیوسک لمسی

ویژگی های کیوسک لمسی

  1. کیوسک لمسی بر اساس سیستم ویندوز یا اندروید طراحی شده تا تمامی نیاز کسب‌وکارها را برطرف کند.
  2. کیوسک لمسی قابلیت اتصال به فلش، بارکدخوان، دستگاه پوز، پرینتر و... را دارد که سبب بالا‌رفتن خدمات‌رسانی برای کاربران می‌شود.
  3. کیوسک لمسی به طور مداوم کار می‎‌کند؛ زیرا در ساختار آن از کامپیوترهای صنعتی بدون فن استفاده شده که کاربرد آن را بالا می‌برد.
  4. کیوسک لمسی بر اساس نیاز شخصی شما قابلیت تنظیم دارد مثل ارتقای سی‌پی‌یو، هارد و رم که تمامی نیاز افراد را پوشش می‌دهد.
  5. صفحه کیوسک لمسی قابلیت لمس هم‌زمان چندین نقطه را دارد و با بهترین و بالاترین کیفیت به محصولی جذاب تبدیل شده به‌علاوه صفحه ضد‌ضربه کیوسک آن را در برابر آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.
  6. کیوسک لمسی با استفاده از صفحه‌های تاچ از 17 تا 80 اینچ پخش محتواهای چندرسانه‌ای و کاربردی در مکان‌های پر رفت‌وآمد استفاده شده است.
  7. یکی از عوامل جذب افراد به کیوسک لمسی و تعامل با آن‌ها کیفیت تصویر، ویدئوهایی جذاب و گرافیک بالا بوده است.
  8. تمامی قطعات استفاده شده در کامپیوتر کیوسک لمسی دیتک سیستم مناسب برای استفاده‌های بلند مدت بوده و مدت زمان زیادی بدون نیاز به تهویه قادر به کار در شبانه‌روز است. استفاده از این سیستم در مراکز نوبت‌دهی بیمارستان بسیار ضروری بوده است.

مزایا کیوسک لمسی

مزایا کیوسک لمسی

کیوسک‌های لمسی برخی از عملیات‌ها، فرایند مشاغل، دقت و سرعت در کارها را بهبود می‌بخشند. نتیجه استفاده از این سیستم بازدهی فروش و کسب‌وکار بوده به همین دلیل افراد زیادی برای پیشرفت خود از آن استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کیوسک لمسی را بیان می‌کنیم.

رضایت مشتریان

با نگاهی به بررسی‌های اخیر رضایت مشتریان از مراکزی که برای خدمات از کیوسک لمسی استفاده می‌کنند بیشتر شده است. این مورد که هر فرد روی فرایند خرید خود نظارت دارد سبب افزایش اعتماد و رضایت بیشتری از سوی آن‌ها می‌شود. اکثر افراد کیوسک هوشمند را برای انجام کارهای خود ترجیح می‌دهند.

افزایش میزان فروش

برای بیشتر مشتریان این مورد که فردی دنبال آن‌ها بیفتد و خریدشان را نظارت کند ناخوشایند بوده است. استفاده از کیوسک لمسی هوشمند به آن‌ها این امکان را می‌دهد که در راحتی و هر طور که مایل هستند خرید خود را انجام دهند که این مورد سبب افزایش تمایل افراد به خرید و در نهایت فروش بیش‌تر می‌شود.

فرصتی نوین برای بازاریابی

انواع کیوسک‌های لمسی با قابلیت‌های برندینگ و اختصاصی‌سازی ارائه می‌‌شوند. این موضوعات علاوه بر اینکه عملکرد دقیقی دارند باعث افزایش آگاهی از برند محصولات شده و موجب پیشرفت در کسب‌‌وکار شما می‌‌شوند. اکثر افراد با استفاده از کیوسک لمسی تغییری در زمینه کاری خود ایجاد می‌کنند.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از کیوسک لمسی جایگزینی برای نیروهای انسانی بوده و در مکان‌هایی مانند صندوق فروشگاه، رستوران، مؤسسات و غیره تمامی کارها را به بهترین نحو پیش می‌برد. یکی از دلایل مهمی که افراد این سیستم را خرید و راه‌اندازی می‌کنند کاهش هزینه‌ها و پیشرفت در حوزه کاری‌شان بوده است.

تعامل با مشتری

یکی دیگر از عوامل مهم که شما را به خرید کیوسک لمسی ترغیب می‌کند امکان ارتباط با مشتری در اوج ترافیک کاری از مزایای راه‌اندازی این سیستم بوده است. در نتیجه با استفاده از این سیستم امکان ارتباط محرمانه برای شما در تمامی مواقع فراهم است که رضایت افراد را بالا می‌برد.

ایجاد تمایز

کیوسک لمسی با سیستم و تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارد با تمایز بین مشتریان تمامی نیازهای آن‌ها را درک کرده و با‌توجه‌به نیاز شخصی هر فرد خدمات خود را برای آن ارائه می‌دهد. مشتریان بسیار ساده و با کمک کیوسک لمسی تمامی امور خود را در راحت‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهند و موجب افزایش رضایت شده‌اند.

بیشتر بدانید : خرید و اجاره استند لمسی؟ کدام بصرفه تر است؟

قیمت کیوسک لمسی

قیمت کیوسک لمسی

از عوامل و مشخصات فنی که قیمت کیوسک لمسی را مشخص می‌کند می‌توان به نوع کاربرد و اندازه آن اشاره کرد. کیوسک‌های لمسی در سایزهای بزرگ‌تر از 15 اینچ در اختیار افراد دارای کسب‌و‌کار قرار گرفته البته باید به این مورد‌توجه کنید که هر چه ابعاد بیشتر باشد قیمت هم بالاتر می‌رود.

کیوسک لمسی در سایزهای بزرگ برای پخش‌های سرگرمی و محتوا برای مشتریان استفاده می‌شود که برای این کار به نرم‌افزارهای مناسب احتیاج دارید. در کل هر چه کیوسک بزرگتر باشد قیمت بیشتری هم دارد. برخی کیوسک‌ها باید دارای خدمات و نرم‌افزارهایی باشند که این مورد هم سبب افزایش قیمت می‌شود.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت کیوسک لمسی مؤثر است توجه به کیفیت بدنه و جنس ظاهری کیوسک تاچ بوده که بسیاری از افراد به این مورد‌توجهی نمی‌کنند. کیفیت تصویر کیوسک هم بسیار در تعیین قیمت آن مؤثر بوده و همچنین به کامپیوتر استفاده شده که در کارایی تأثیر بالایی دارد هم باید توجه کنید.

کاربرد کیوسک لمسی

کاربرد کیوسک لمسی

اگر بخواهیم کاربرد کیوسک لمسی را به‌صورت جزئی‌تر بررسی کنیم می‌توان به سراغ مشاغلی که این کیوسک در آن‌ها استفاده شده برویم. برخی از مشاغل ترجیح می‌دهند در امور خود از کیوسک لمسی استفاده کنند در ادامه چندین مورد از آن‌ها را بیان می‌کنیم که بسیار برای آن‌ها کاربردی است.

بانک‌‌ها

مهم‌ترین کاربرد کیوسک لمسی استفاده از آن در مراکز اقتصادی نظیر بانک‌ها، شرکت‌های بورس و... بوده است. این گونه تجهیزات به‌عنوان خدماتی ویژه و مخصوص برای مشتریانی که موبایل و اینترنت بانک برخوردار هستند و موجب افزایش رضایت و تعداد کاربران می‌شود.

کاتالوگ محصولات

مشاغلی مانند نمایشگاه‌های خودرو، خرده فروشان و... با استفاده از کیوسک لمسی کاتالوگ کار خود را ارائه می‌دهند. با استفاده از این کیوسک‌ها مشتریان می‌توانند جزئیات محصول را بررسی کرده و تصاویر با کیفیتی را مشاهده کنند. حتی با این سیستم می‌توانند مشخصات محصول را در راحت‌‌ترین حال ممکن مقایسه کنند.

مجتمع‌های تجاری

امروزه شرکت‌ها و بیشتر مجتمع‌های تجاری برای پیشرفت در کسب‌وکار خود در رقابت هستند و تعداد آن‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل بوده که استفاده از فناوری‌های نوین برای تبلیغات و پیشرفت کار خود بسیار مؤثر بوده است. همین امر به افزایش فروش و بازدهی بیشتر کمک شایانی می‌کند.

مسیریابی و تبلیغ

در مراکز خدماتی و تجاری استفاده از کیوسک لمسی به‌عنوان مسیریاب استفاده شده است. یک اطلاعات کلی که شامل آدرس، تلفن، اطلاعات فروشگاه و تمامی خدمات در کیوسک لمسی ارائه می‌شود. این موضوع باعث شده بازدیدکننده راحت‌تر محل ارائه خدمات را پیدا کند و در زمان خود صرفه‌جویی کامل را داشته باشد.

بازی و سرگرمی

در پاساژهای بازی و مکان‌های سرگرمی مختلف از کیوسک‌های لمسی برای بازی بسیار استقبال شده است. کیوسک لمسی با فراهم‌کردن انواع بازی، گزینه‌های چندنفره، تابلو امتیاز و... تجربه یک بازی همه‌جانبه را برای کاربران فراهم می‌کند و افراد را در هر رده سنی به خود جذب کرده است.

اطلاع‌رسانی

در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف استفاده از کیوسک لمسی اطلاع‌رسانی و در دسترس قراردادن کاربر به اطلاعاتی که نیاز است تا از آن‌ها مطلع شود و استفاده نماید. کیوسک اطلاع‌رسانی بیشتر در مکان‌هایی مانند موزه‌ها، کتابخانه‌ها، پارک‌های ملی، فرودگاه و مکان‌های عمومی دیگر استفاده می‌شود.

فرودگاه و ترمینال‌های مسافربری

در فرودگاه و ترمینال‌های مسافربری برای نمایش اطلاعات پرواز افراد، اطلاع‌دادن شرایط جوی، مشخص‌کردن زمان برای حرکت اتوبوس یا قطار و نمایش مکان گردشگری در شهرهای مورد‌نظر که به آن‌ها می‌روید مورد‌استفاده قرار گرفته که افراد بسیار زیادی را جذب می‌کند.

سینما و گالری‌ها

در مراکز فرهنگی مانند تئاتر، سینما، نمایش رخدادهای فرهنگی و سالن‌های کنسرت کیوسک‌های لمسی مورد‌استفاده قرار گرفته و کاربرد زیادی دارند. علاوه بر این موارد گزینه‌های دیگری مانند فروش آنلاین بلیط، بیوگرافی بازیگران یا خواننده‌ها، نمایش تیزر فیلم و... از کاربردهای ویژه کیوسک لمسی هستند.

آتلیه و سالن ‌زیبایی

بیشتر سالن و آتلیه‌ها برای اینکه خدمات یا نمونه ‌کار خود را معرفی کنند با استفاده از کیوسک لمسی در کسب‌و‌کار خود پیشرفت می‌کنند. با ایجاد این سیستم دیگر نیازی به استفاده از آلبوم‌های دیجیتالی یا قدیمی نیست و با روشی نوین کارهای خود را پیش ببرید.

سخن پایانی

با خرید استندهای لمسی کارهای خود را به‌راحتی پیش ببرید. در گذشته ارتباط بین کسب‌وکار فیزیکی و مشتریان به‌سختی برقرار شده و هزینه‌های زیادی بابت بروشورها و غیره پرداخت می‌کنند؛ اما امروزه با پیشرفت در تکنولوژی کیوسک لمسی در سایت دیتک سیستم عرضه شده و تمامی مشکلات را حل کرده است.

مقاله مرتبط: مراحل اجاره کیوسک لمسی در تهران

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند